23 Nisan 2015 Perşembe

EGEMENLİĞİMİZ VE 23 NİSAN...NEŞE DOLUYOR İNSAN:))

EGEMENLİĞİMİZ VE 23 NİSAN ...NEŞE DOLUYOR İNSAN:))
Güzel bir pazartesi günü daha birlikteyiz dostlar.Harika bir gün daha bize armağan edildi. VE ÇOK ŞÜKÜR BU GÜN DE ÖZGÜRÜZ.Yağmurlar bereketiyle baharı hissettirdi.Çiçekler renk renk baharın coşkusunu bize sundu .bunları farkedersek coşkuları içimizde yeşerecek diye düşünüyorum.. YA ÇOCUKLARIMIZ?Esas baharımız onlar ,yazımız onlar .neşemiz .umudumuz.sevgi halkalarımız onlar.sevgili ATATÜRK ümüze bir mektup yazıp teşekkür etme istedim şu an."SELAM ATAM,DÜNYADA İLK KEZ ÇOCUKLARA BİR BAYRAM HEDİYE EDEN BÜYÜK İNSAN . TEŞEKKÜRLER SANA ..."diye başlamak isterdim teşekkür mektubuma.neden çocuklara hediye ulusal egemenlik ve çocuk bayramı ...o kadar yerinde ve ufku olan bi kararki :çünkü günün çocukları yarının büyükleri."size güveniyorum çocuklarım ,sizi çok seviyorum" ..mesajı var.

Ankara sanat tiyatrosunun sahneye koyduğu "HER YÖNÜYLE ATATÜRK "oyununu izledim geçen hafta muhteşemdi ve herkese tavsiye ederim. orada bir sahne vardı ve ben en önde izliyordum sanatçıyı:düşünün :kurtuluş savaşımızda,bir ana, yiğidiyle yanyana,yeni doğmuş bebeği kucağında,cepheye mermi taşıyo sırtında. birden yavrusu acıkmış başlıyor ağlamaya.ve düşman yavrusunun sesini duymasın diye öyle bir basıyorki bağrına."Sus yavrum sus , ne olur suus" diye ağlıyor ana........Evet, bebeğin sesi kesiliyor. çok dramatik bi sahne oyuncu oynamıyor,bebeği şehit olmuş bi ana gibi ağlıyordu,yürek dayanmaz buna.Kanlı yaşlı gözlerle sessizce şöyle haykırıyordu Ana:"YAVRUUUUM!!! sen ,senden sonra gelecek ve vatanımıza ,özgürlüğümüze, bayrağımıza sahip çıkacak ,milyonlarca türk çocuğumuz özgür olsun diye şehit oldun"vatan sağolsun....müthiş ti hepimiz o ananın gözyaşlarında boğulduk ... Düşündüm çocuklarımıza bunu küçükken vermeliyiz .BU OYUNU BÜTÜN ÇOCUKLAR İZLEMELİ.bundan sonraki nesillerimizin özgürlüğü e size bağlı .

lütfen çok çalışın .ilimden doğruluktan sapmadan size armağan edilen bu çocuk bayramının içinde yüzyıllar sonrasının dalgalanan bayrağımız olduğunu hep hatırlayın..Atatürk,vizyonu çoook geniş bi dünya lideri olduğu için, egemenlik bayramımızı çocuklarımıza armağan etti,ve tüm dünya çocuklarına armağan ettik... teşekkürler yavrusunu vatnı için şehit eden ANALARIMIZ, teşekkürler ATAMIZ.teşekkürler yazımızı getirecek olan baharımız sevgili ÇOCUKLARIMIZ.... YAŞASIN 23 NİSAN ,NEŞE DOLUYOR İNSAN ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder