1 Mayıs 2015 Cuma

ARINMAK ve YENİDEN DOĞMAK

Otobüsle yolculuk yaparken kitabımın üzerine bi sinek kondu.Ne diyorsun bana ?OKU mu demek istiyordu?...Yoksa dikkatimi kendi üzerine çekmeye mi çalışıyordu ?...Oradan elime ,elimden kitabıma ....sonra dedim bu sinek ne kadar zor uçuyor . Acaba hasta mı? ...yoksa yaralı mı? ...Bana bişey demek istiyo ?....Bir elime, Bir kitabıma konup duruyordu.....kitabımın arasına elimi koydum kaldığım yeri kaybetmemek için...Sineğin her hareketini takip etmek istedim...
Sinek elimden cam kenarına uçtu ve artık orada durdu...Yorgundu.
İncecik cılız ellerini ağzına götürerek temizlemeye başladı....uzun uzun temizledi
sonra şeffaf perde gibi ince ve bir sanat eseri kadar zarif kanatlarını temizlemeye başladı.
yavaş yavaş kanatlarının her yerini temizledi.uzun uzun dakikalarca temizledi...
okudum dedim sineğe...
okudum senin mesajını....
çok yorgunsun .. yükün ağır ...çünkü çok kirlisin...basmadığın toprak ağaç pislik kalmadı belki buraya gelene kadar...
atık kanatların bu yükleri taşıyamıyo
özgür değilsin artık, istediğin yere uçamıyorsun....her an uçarken düşebilirsin...
oku beni diyordu ....oku ve uygula...okudum dedim okudum...
sen kanatlarını hafifletmeliydin ,başladın temizliğe ,uğraştın temizledin ,arındın pisliklerden günahlardan ve kanatların hafifledi ve uçabildin...

ben kendime "ben nasıl fazla yüklerimden kurtulabilirim dedim"nasıl arınabilirim arınmaya nerden başlamalıyım dedim...
beynimden bilinçaltımdan başaldım
kirli düşüncelerden kaçtım..kötü haberleri izlemedim.
gülümsedim
teşekkür ettim
af diledim üzdüğüm herkesden....
yeniden doğmuş gibi nasıl olunur dedim...

kullanmadığın fazla herşeyden kurtulmalısın dedim.

paylaşmalısın,hayatı basitleştirip kolaylaştırmak lazım kaliteden ödün vermeden bu olabilir mi ?elbette olur...kaliteli bi insanla oturup simit, peynir ,yersin sıcacık bi çay içersin ...işte kolay ve kaliteli....mükemmeliyetçilik çağımızın hastalığı belki..o kadar çok koşul koyup sırtımıza yük edip onlarla geziyoruz ki ,bi türlü hedefe ulaşamıyoruz ... mutluluk hep uzakta koşulların gerçekleşeceği zaman diliminde bekliyo sanki...oysa ne gerek var ...mutluluk ansaldır..koşulsuzdur ..mutluluk sizin bi kararınıza bakar ...ben bugün çok mutlu olacağım dersiniz ve mutlu olursunuz...koşullar ancak sizin mutluluk kararınıza ,mutluluk katabilir...mutsuzluğu alışkanlık edinmiş ve ya "mağdur " u oynayan bi insanı asla mutlu edemezsiniz öyle değil mi ?



gelin bize ait olmayan bütün yüklerden kurtulalım...önce beynimizde bi temizlik operasyonu başlatalım...kızdığımız herkesi kafamızda affedelim.

odamızdan başlayalım

bır yıldır hiç kullanmadığımız ,hiç giymediğimşz esya ve giysilerimizi ayırıp, paylaşalım sevdiklerimiz le,ihtiyaç sahipleriyle...
ilahi kaynaklar neden yapmadıklarınızı söylersiniz ki der...o nedenle ben önce kendim yaptım bunları denenmiştir tavsiye ederim bambaşka bi ben oluveriyorsunuz...hayata bakış açınız değişiyo.görmediklrinizi görmeye başlıyorsunuz...sihirli bi değnek gibidir vermek ...affetmek....payaşmak...arınmak...yüklerden kurtulmak sihir etkisi yapar bedeninizde ve ruhunuzda....
anadan doğmuş gibi hür ağlayabileceksiniz ,gülebileceksiniz ve evren sizin bir bebek gibi bütün ihtiyaçlarınızı karşılamak için seferber olacaktır siz verdikçe ...Evren de size kat kat verecektir...
Baharda herşeyin yeniden canlandığı gibi ,hepimizin arınmaya ve yeniden doğmaya kendimizden başlamamız dileği ile......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder