19 Mayıs 2015 Salı

GENÇLERİN VE HER YAŞTA GENÇ HİSSEDENLERİN BAYRAMI KUTLU OLSUN

BEN TÜRK KADINIYIM

Ben Türk kadınıyım,
Karanlık gecelerden bir el tuttu elimden
Gell!! Dedi.
Korktum...

Durdum...

Baktım...
Elin geldiği yöne.
Siyahın içinde mavi ufuk bulutlarını gördüm
Kalktım tozdan topraktan
Nasırlı ellerimi yıkadım,
Mavi umut yağmurlarında
Okudum geleceğimi karanlık taki gökkuşağında

Kendimi öğretmen gördüm,
Elimde beyaz tebeşir,kara tahtaya inat,
Umutla bakan minik karanlık gözlere ışık olurken...

Kendimi doktor gördüm
Yaşamak içinçırpınanyüreğin sevgisini dikerken...

Kendimi anne gördüm
Yavrumu
Cephede sus deyip bağrımda şehit ederken
Ben mavi umut yağmuru olmalıyım
Yavruma gözlerimden yağıp,kırmızı beyaz bayrağıma sarıp
Egemenliğimize kanatlandırmalıyım.

Kendimi anne gördüm yavrumu askere giderken
Kınasını gururla gözyaşımla kararken

Kendimi anne gördüm yavrumu mimar
Yepyeni bi türkiye yaparken

Kendimi anne gördüm yavrumu komutan,
Gençler haydi ilime, ileri diyen,
Yaşayan mustafa kemal benimki dedim

Kendimi anne gördüm yavrumu insan
Açlıktan ölenlere sofrada ağlarken gördüm

Bir tek uzanan eli tuttum sihir gibi
Bana güvenen ele güvendim
Kurtuldum

Eyy Türk kadını !!!
Tekrar elin nasır tutsun mu ot biçerken?
Tekrar güneş tenini kavursun mu harman zamanı?

Nerin ellerin,altın aklın,kıvrak zekan
Asil karakterin,ufka,zarif bakışın
Endamındaki ışıltı kaybolsun mu?

Et pazarında tenin satılsın mı?ruhunu bırakıp
Olacak mısın yine Kadehlerin yanına meze?

Hayır istemiyorum!!!
Dersen ...
Haykır o zaman dünyaya
"Ben Türk kadınıyım "
Aklımla,
İnancımla ,
İlmimle ,
Ana yüreğimle yaşayacağım .
Ben Türk kadınıyım, cumhuriyet kadınıyım
Duvarda resimde değil sadece
Yavrumda
Mustafa Kemal’i yaşatacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder