1 Mayıs 2015 Cuma

Seni beyaza boyayım mı?


evrende hızla heryer siyaha boyanırken,bu sabah beni öpücüğü ile üzerime saldırarak uyandıran bi güzel çocuk bana dediki :elindeki beyaz kalemi göstererek - seni beyaza boyayım mı?
acaba neden beni beyaza boyamak istedi?yaşadıklarımı 6 yaşında da olsa sıkıntılarımı hissediyor ,ruhumumun o andaki karanlıklarını farkedip beyaza mı boyamak istedi,yoksa yüzüm gülüyor ama kalbim mi karanlıktı ...onu mu beyaza boyamak istedi...aslında ben herşeyi beyaz gördüğümü sanıyordum,bazende başkalarının siyahlarını veya kara gördüklerini beyaza yaklaştıracak tavsiyelerde bulunuyordum...öyle pozitif biri olduğuma inanırken bu bilge çocuk bende beyaz olmayan yorgun karanlıklar mı hissetti... o anlık bi hiti belki ...değerli bi his benim için onun için kafa yordum bu kadar sanırım...ve eminim ki çocuklar hisseder ve asla yalan söylemezler...



bu gün çok güzel bi gün... ne güzel,farkında olmadan o anlık da olsa, benim düştüğüm duygusal karanlıktan,kirli dünya karalıklarına çözüm üretemesemde ,beni uzaklaştııp,düşüncelerimi kurtaracak, silip herşeyi kar gibi örterek beni beyaza kavuşturacak bi kahramanım var artık...evren okadar karanlık ve kirli gelmiyor artık...bazı kötüleri ve karanlıkları istesekde gdeğiştiremiyoruz...ama,sanırım kahramanım olan boyacı çocuk gözümü beyaza boyadı...herşeyi temiz görüyorum artık. bu temizliği kalbi beyaz olan tertemiz çocuklar yapabilir...boyayalım ablaaaa, ama beyaza....yaşasın bebeleeeeeeer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder